Účetní

Požadujeme: 
  • SŠ/VŠ ekonomického směru - možno i absolvent s odpovídajícím potenciálem
  • praxe v účetnictví, znalost vyhlášky č. 502/2002 Sb. výhodou, nikoli podmínkou
  • přehled v oblasti účetnictví
  • znalost práce na PC
  • samostatnost, ale i schopnost týmové spolupráce
  • spolehlivost, pečlivost, systematičnost a zodpovědnost
  • ochota učit se novým věcem, pracovat na sobě
Náplň práce: 
  • účtování a práce s doklady (interní doklady, banka, termínované vklady, faktury došlé i vydané, pokladna, majetek)
  • spolupráce na měsíčních účetních uzávěrkách, přípravě podkladů pro audit a daňového poradce
  • kontroly a inventarizace účtů hlavní knihy
  • ostatní úkoly vyplývající z činnosti účtárny
Nabízíme: 
  • rozmanitou a zodpovědnou práci v inspirativní prostředí exportní pojišťovny,  jediné instituce svého druhu v ČR, držitele ocenění Czech Superbrands Business Avard 2021
  • práci v týmu zkušených profesionálů přímo v centru Prahy
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • možnost osobního rozvoje a vzdělávání, jazykové kurzy
  • flexibilní pracovní dobu, možnost home office
  • pět týdnů dovolené, sick days a další firemní benefity

Nástup: od 1. 10. 2021, event. dříve dle domluvy

Kontaktní osoba: 
Bc. Kateřina Halušková
Email: 
Platnost do: 
Sobota, 21. Srpen 2021