EGAP mění svou tvář - Procházka EGAPEM

Úterý, 15. Květen 2018

K 25. výročí své existence, které EGAP loni oslavil, si pojišťovna nadělila změnu svého vizuálního stylu. Po měsících příprav schválilo představenstvo EGAP letos v dubnu nový vizuální styl, který vytvořila společnost AG Geronimo.

„Náš nový vizuál má ukázat to, o co se snažíme již delší dobu – že naše pojišťovna jde s dobou, je moderní, přátelská a vstřícná vůči svým klientům,“ říká generální ředitel EGAP Jan Procházka.

Hlavní změnou, která upoutá na první pohled, jsou použité barvy. Nově používanými barvami jsou zelená, světle modrá a růžová. Zelená reprezentuje přírodu, a tedy zemědělství. Modrá znázorňuje energii – odvětví energetiky. Růžová pak evokuje medicínu či zdravotnictví obecně. Jde tedy o odvětví, ve kterých je EGAP velice aktivní a jejichž exportní aktivity dlouhodobě podporuje.

Druhým výrazným rysem nového vizuálu je použití piktogramů, které v kombinaci se zvolenými barvami vytváří žádaný moderní, vstřícný, až hravý dojem. Výhodou tohoto přístup je, že pro reklamní a marketingové účely lze použité prvky kreativně kombinovat. Nový vizuální styl bude EGAP využívat jak v rámci svých vnějších marketingových a PR aktivit, tak i ve svých vnitřních procesech.